Liburua

Komunikazio-enpresa: kalitatea, helburu eta xede

Egilea(k):
Maria Gonzalez Gorosarri
ISBN:
978-84-8438-246-7
SHU:
07
Argitalpen-urtea:
2012
Gaiak:
komunikazio-enpresa, Albisteak
Jakintza-Arloak:
Komunikazioa eta Kazetaritza
Argitaletxea:
UEU
Orrialde kopurua:
168

Komunikazio-enpresari kazetaritzatik begiratzen dio liburuak. Enpresa-kudeaketaren eta albistegintzaren arteko elkarreragina azaltzen du. Horrela, albistegintza hiru prozesuren ondorio bezala aurkezten da: enpresa, erredakzioa eta kazetariaren lana. Lehenengo eta behin, komunikazio-produktua merkatuan kokatzeko estrategia garatuko du enpresak. Horren arabera, produktuaren ezaugarriak finkatuko ditu. Bigarrenik, erredakzioak eguneroko lan-dinamika abiatuko du. Horregatik, erredakzioari kazetaritzaren jarduera bideratzeko baliabideak kudeatzea dagokio. Azkenik, profesionaltasunak kazetariaren lana gidatuko du. Horrenbestez, albisteen kalitateak hiru maila horietan berebiziko garrantzia hartu behar du. Azken batean, albisteen kalitatea jarduera profesional bikainaren ondorioa da, hau da, kazetaritza-jarduerak ase gura duen gizartearekiko atxikimendua.

Hiztegiaren arabera, buruxkak 'galburu edo garau mortsak' dira. Era berean, izenburu horixe jarri zion 1910. urtean Jean Etxepare medikuak bere idazki bildumari.

Etxepare medikua (Jean Etxepare Bidegorri, 1877-1935) euskal idazle bikaina izan zen, laikoa, europar korronte berriei irekia eta arlo zabalei hedatua: kazetaritza, literatura, filosofia, zientzia...

P. Xarriton Buruxkak eta Etxepareren beste obra batzuk zein eskutitzak argitaratzeaz arduratu da, eta berriki, K. Altonagak zientziaren historiari lotutako Etxepareren biografia bat kaleratu du.

Aitzindari hura gogoan, UEUk bere liburutegi digitalari Buruxkak izena jarri dio

HPS Babeslea
Bizkaia Babeslea
Babeslea